Reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot w sklepie internetowym

Dokonując zakupu w sklepie internetowym sklepsprak.ovel.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odbioru zamówienia – dotyczy konsumentów (nie prowadzących działalności gospodarczej) Towar nie może być używany, ani nosić oznak użycia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres mailowy: sprak@vp.pl lub poprzez wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w historii zamówień, w przypadku Klientów zalogowanych.

Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy. Po upływie terminu 14 dni od trzymania przesyłki prawo do odstąpienia od umowy wygasa – dotyczy konsumentów (nie prowadzących działalności gospodarczej).

Zwracane towary należy starannie zapakować, aby uniknąć uszkodzenia w trakcie transportu i z dołączonym wypełnionym formularzem odesłać kurierem na adres naszego magazynu:

Sprak Sp z. o o Dział Zwrotów i Reklamacji ul. Wolborska 83, 97-300 Piotrków Trybunalski

*magazyn nie przyjmuje przesyłek pobraniowych

ZWROT ŚRODKÓW

Zwrot środków następuje do 30 dni od przyjęcia paczki na magazynie:

  • przelewem na konto wskazane w formularzu odstąpienia od umowy
  • na konto, z którego dokonywana była płatność online

Jeśli zdecydujesz się na zwrot, ponosisz pełen koszt odesłania przesyłki do naszego magazynu.  

Reklamacje produktów zakupionych w sklepie internetowym SPRAK

Produkty oferowane przez nas charakteryzują się wysoką jakością i najlepszym wykonaniem. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub też ujawni się ona w ciągu 12 miesięcy (firmy) lub 24 miesięcy (konsument nie prowadzący działalności gospodarczej) od daty zakupu, możesz złożyć reklamację w wybrany sposób:

  1. Pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go, wyślij na adres sprak@vp.pl .
  2. Jeśli jesteś Klientem zalogowanym, w historii zamówień wybierz to, które chcesz zareklamować i wypełnij formularz.
  3. Możesz także złożyć reklamację poprzez wysłanie wiadomości na adres sprak@vp.pl , zawierając poniższe informacje:
  • imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • nazwa produktu
  • rodzaj i czas wystąpienia wady

 

  • zdjęcie produktu – ukazujące uszkodzenie
  • adres dla ewentualnego odbioru towaru / dostawy
  • numer konta

 

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. W tym czasie skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Reklamacji i poinformuje o dalszych krokach. Jeśli zgłoszenie okaże się zasadne, naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na wolny od wad lub zwrócimy jego równowartość.

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Sprak sp. z o.o. Remiszewice 54, 97-319 Będków,
NIP 773-001-26-05, KRS 0000205264, kapitał zakładowy: 50000 zł

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl